Witaj!
Koszyk - 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Ważne informacje

Zwrot i wymiana

Drogi Kliencie, w okresie 30 dni od dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.

W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością prześlij na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto.

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy Cię o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności prosimy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny/protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z nami. W razie reklamacji uszkodzonego towaru, po spisaniu protokółu prześlemy ponownie na nasz koszt w pełni wartościowy towar.

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne powinieneś skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu (tel. 509 56 41 40; e-mail: kontakt@namoimstole.pl) w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Ci równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Prosimy pamiętać, że sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.